- väldigt förvirrande?

Ujuj känns som om jag måste uppdatera lite,
kommer dock att bli lite hur som haver då mitt
minne verkligen inte är det bästa!

I förrgår - onsdags så vet jag inte riktigt vad jag gjorde,
bortsett från att jag var bjuden på lasagne och kladdkaka
hos kluttens kära fader. Det blev även en film (tror jag? haha)
sedan så slogs Grey's på och jag var galet inne i det som alltid,
och jösses vad gott det var med kladdkaka på tal om Grey's
liksom! HAHA.

Aja jag får sammanfatta onsdagen så.

I går - torsdag så tog jag och kluttens pappa med oss Noah ner
på stan, vi skulle nämligen kolla lite saker som skor och sånt där.
Vi gick runt rätt länge och kallt som satan blev det :O
Det hittades lite söta saker till klutten och sedan så begav vi oss
för att att äta och lämna Noah till mamma.
Pizza var det som bjöds på och det satt ju inte fel någonstans!
Haha :D
Efter att vi käkat och gått lite mer på stan så sa jag hejdå till lilla
pappa och mötte sedan upp Vickis och vi tog en välbehövd fika!
Det pratades hur länge som helst och det var så skönt att träffa
henne igen, trivs så galet bra med den tjejen alltså! Älskar henne.

Efter det så drog jag hem en stund innan jag och kluttens pappa
återigen träffades för att kolla skor på skokanonen.
Det slutade med att han kom hem med ett par skor och en telefon
medans jag hittade en babylotion som får hjälpa mig från torrheten
nu ett tag framöver!

Bra beskrivning OHYES!
Haha, nej det har jag aldrig påstått heller!
Jaja.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0