- utan kläder annars?

Denna dag inleddes med sovmorgon till 10.05 tror jag det var?
Verkligen behövligt då jag inte kan somna förns runt halv ett/
kvart i ett om nätterna pga av att bus inte riktigt vill sova när
jag vill göra det haha :P

I alla fall så drog jag till skolan och hade samhällskunskap som
var våran enda lektion med lärare idag.
Tur var det för jag skulle iväg direkt där efter 11 då lektionen
hade slutat. Det vart mycket på en gång och tandläkaren tog
längre tid än väntat att ta sig till, Evelinas flås är inte som det en
gång varit :P hahah.
Efter det så hämtade jag upp Noah och vi drog oss hem till Lotta
för att busa lite med Leah, prata och bara träffas då det var ett
tag sen sist.
Noah var jättegnällig men vågade ändå vara ifrån mig efter mycket
om och men ;D haha.
Trött som han var så somnade han innan vi hunnit ut från deras
trapphus.. då är man skapligt trött :P

Sen så drog jag hem för att vila (vilket det såklart inte blev något av
då jag hade så mycket annat för mig :P hahah).
Så beslöt mig för att dra mig upp till kluttens far då jag hade lite saker
jag ville prata om, haha jag kommer på massa nytt hela tiden!
Blev mat idag med och någon knäppisfilm :O fattade typ ingenting
men den var säkert bra!

Nu sitter jag här och försöker febrilt att få till mina listor jag fått för
mig att jag ska fixa till! hahaha.

nej nu ska jag och lilla bus försöka att få lite ordning på mina kläder
lite snabbt så jag kanske hittar något att ha på mig imorgon :P
hahah.

Natti.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0