- någon billig slant.

Sitter här i skolan och ska jobba med projektarbetet.
Känns som att det kommer att gå lite segt med tanke
på att jag kommit av mig lite där men det är väl bara
att ta sig i kragen och köra på för fulla muggar igen!
Jag har ju en någolunda bra idé nu och hoppas ju på
att den ska fullföljas ordentligt.
Egentligen borde jag jobba med examensarbetet då
jag inte kommit sådär jättelångt på det heller, men ska
se hur det blir om ett litet tag..
-
På tal om ingenting så vill jag ha en kamera! Är lite smått
trött på att använda pappas kamera som är omställd i
sina inställningar så det tar 100 år innan man kan ta
någon bild! Hm, nej en riktig kamera skulle behövas så
får väl kanske försöka att lägga lite lite pengar på det
också! Begär ingen superduper, så borde ju gå att hitta
för någon billig slant.
-
Jösses jag är så trött men jag har lite tur eftersom att
lilla hjärtat inte riktigt börjat att riva runt än! Haha :)
Skulle ju bli lite jobbigt om h*n börjar sparka sådär igen
så jag måste stå upp :P funkar ju inte superbra om man
måste sitta vid en dator och jobba.
-
Nej dags att göra det jag ska!
Hör av mig sen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin [Fotoblogg]

Satsa på en systemkamera! Du kommer få såå mycket glädje av den, både under och efter graviditeten :)



Du kan hitta billiga begagnat, och då får du en superkamera :)

Om du vill ha tips så kan jag hjälpa dig lite!

2010-10-27 @ 11:41:30
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0