- cykla först till julita, sen stallet?

Idag är det tisdag.
Det innebär att det snart är lördag,
och vad händer på lördag då?
Jo fröken Evelina Lindh ska till Stockholm
helt ensam och virra bort sig!
Haha, nejdå ska möta upp min kära Alexander
som är sisådär 100 mil hemifrån!
Känns ju lite wierd, men fan man passar ju på
när det då är så pass nära som våran huvudstad!
Och vad händer på lördag om två veckor då?
Alltså den 25e, jo då ska jag och Vickis på shopping
tur i Norrköping och jag ska då passa på att ta
min efterlängtade piercing i naveln!
Det kommer bli så mycket bättre denna gång!
Vad händer sen i November då?
Jo då ska jag med käraste kusin till Ullared som vanligt,
våran lilla tradition! Haha längtar som satan!

Hoppas också på att det blir en tur till stallet inom
en snar framtid! Dock hatar jag bussarna men man
får väl stå ut för Broddans skull, och Vickis.
I värsta fall får jag lifta eller cykla :D hahaha.
Hurtbulle liksom!


Nu känner jag att ämnet bara byttes helt och jag
har ingen större koll på vad jag egentligen skrev :P haha.
Men då ska jag passa på att byta ämne igen ;D
Jag skrev en lista på "att göra" och "att köpa" förut,
mest för att kolla lite, och vet ni? Bara min "att köpa"-lista
gick på nästan 2,5 A4! HAHHAHAHHAHAHHA,
då är det fan illa, och hur kan man komma på så mycket jävla
småskit som kan behövas? haha illailla!

Nej nu ska jag röra på mig,
imorgon är det onsdag och skola.
PUSS PÅ ER MINA FINA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skola? Hallå, du är ju aldrig i skolan!

2010-09-08 @ 09:02:24
Postat av: Evelinalindh'

Vadå skola?

Det tänker jag väl inte skriva med i min roliga planering din tröga lilla nöt!

2010-09-08 @ 12:29:42
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0