- det blir ju väldigt mycket billigare!

Svarta jeansleggings.
Ett spetshårband, två armband och ett presentkort.
Jag har ju lite tur, eftersom att jag är väldans kort och smal så köpte jag
mina leggings på barnavdelningen (det blir så mycket billigare) och då när
jag kommer till kassan säger hon som jag betalade att "eftersom att du handlat
på barnavdelningen idag så får du ett presentkort på 50 kr som gäller fram till
den 10e oktober och du kan handla i hela butiken för det. Du har ju lite tur som
kan handla från barnavdelningen, det blir ju väldigt mycket billigare!".
Jag bugar och bockar och tackar så mycket!
Nu blir min jacka väldans massor med billigare ju :D
Allt kommer från H&M om ni inte förstod det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0