- trött på skiten.

Nu ger jag fan i det här.
Jag är så trött på att bli trampad på och sen låtsas som ingenting,
jag menar kan man inte ens hälsa eller så då kan det lika gärna
vara...
Så, nu får ni snacka bäst jag vill men jag är trött på att jag bara
duger ibland.
-
Hela dagen igår efter skolan spenderades först med Camilla och varsin
Nachotallrik och sedan med Alexandra och Alvin för att leta kläder och
inspiration till 90-tals festen och det gick ju inte sådär värst bra :P haha.
Men kul hade vi och jag var slut i benen efter att ha varit på stan hela
dagen.
Det löser sig nog, har lite panik vad gällande min outfit men det kommer
väl också att lösa sig? Haha.
-
Nu ska jag jobba på lite med "slang" i språksociologi.
-
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips.

Kolla i en second handbutik, de har massor av 50-60-70-80-90-tals kläder till en billig peng. Lycka till !!!

2010-09-16 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0