- varför just du?

Mina revben gör ont,
min mage/svank gör ont.
Alla kläder mot min kropp gör ont.
Blääh, jag hatar smärta.

Hela min familj ligger hemma.
Alla är galet sjuka, förutom möjligtvis
lilla Noisen då.

Hoppas på att det blir bättre till fredag då
jag ska till Norrköping med Victoria för att
shoppa och pierca mig.
Börjar bli nervös och må lite smått illa pga
det, har ju gjort det en gång förutom men
känns som om jag kommer att dö denna gång.
Haha, töntigt värre.

Varför ska det vara så svårt?
Varför kan jag inte bara sluta tänka?
Varför kan du inte bara sluta?
Varför just du?
Du är nog trots allt det sist jag tänker på innan
jag somnar, och det är inte så det ska vara.
Kan inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0