- dessutom på tal om ännu mera ingenting.

idag har det varit en krävande dag.
det har tärt på mina krafter, det känns verkligen.
jag har inte mått bra just för att det är så mycket
kring allt, speciellt skolan! det är så mycket som ska
vara inne samtidigt och allt ska vara av bra kvalitét osv.
det gör mig uppriktigt sagt galen!
menmen nu släpper vi skolan ett tag.

sitter här och lyssnar på lite musik och funderar.
ska man eller ska man inte?
kan något släppas såhär fort, klarar jag det?
allt bara snurrar runt i mitt huvud.
det kan väl inte vara så svårt?
bara du klarar av att låta bli att försöka.

och återigen på tal om ingenting så har jag idag fått
bokningsbekräftelsen på min och Saams lilla traditions-resa!
känns riktigt härligt och jag längtar verkligen massor!
finns så mycket som jag behöver införskaffa både hem och
till mig själv.
längtar som sjutton och det är mindre än 60 dagar kvar om
jag har räknat helt rätt!
jag älskar dig Saam.
då, nu och föralltid!

dessutom vill jag flytta på tal om ännu mera ingenting.

Nej nu ska jag kila,
kanske skriver senare?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0