- smart idiot.

Haha, nu är det första gången jag är hemma sen jag gick utanför
dörren här igår!
Som ni vet så körde jag ju på vinterjackan igår, men vet ni vad jag
inte tänkte på då? Att nycklarna fortfarande ligger kvar i andra jackan :P
Så igår när jag skulle hem från San Marino så upptäckte jag att jag inte kom
in :P jo men vad gör man då? Man har bra vänner :P
Som tur är så hade jag precis tagit en cigg med en fin vän innan jag skulle
hem, jag var alltså förbi där och sen lovade jag att höra av mig så han visste
att jag hade kommit hem så, det var lite pinsamt att skriva att man inte skulle
komma hem alls :P
Hahah, snäll som han är så fick jag sova där hos dom.
Vaknade runt 12! Kan ni tänka er? Så går det när jag slipper sova helt ensam!
Vaknade även av att ett galet sött litet charmtroll härjade runt och skulle busa!
Så jäkla söt liten kille det där! :D

Såå nu är jag hemma,
ska väl ta och hoppa in i duschen, få i mig något att äta och sedan så måste
jag måla om mina naglar och återigen fixa bland mina kläder som efter gårdagens
panik hamnade lite var stans :P
Hahahhahaha.

Nej nu ska jag göra något vettigt och sen så hör jag väl kanske av mig sen (:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0