- bröllop.

Gårdagen var trevlig!
Först så blev det fika med mamma och Noah på stan
och sedan så drog vi (+ rebecca och marcus och självklart Viggo) hem till
Gucci och myspyste lite på hans gräsmatta!
Sol, musik, kaffe och en massa skratt! Känns så skönt
och jag kände verkligen att jag behövde det! Blev kvar där i flera timmar
och det var så härligt!

Efter mycket om och men så mötte jag upp Victoria och hennes pojk vid
kvarnen och efter det så blev det till att ta en fika i solen innan dom båda
skulle iväg åt varsitt håll. Gick då förbi San Marino där vi satt en stund och
pratade med Johanna och hjälpte sedan till att plocka undan lite.

Hela morgonen har jag spenderat till att att titta på det kungliga bröllopet
mellan Prins William och Catherine (stavning osv?). Haha jag visste inte ens
att dom skulle gifta sig men kunde ändå inte slita mig. Nu är vi hos mamma
men ska väl ut en sväng snart, kanske ner mot stan :)

HÖRS.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0