- göra stan.

Goddagens.
Blev myskväll med pizza, godis och en jävla massa skratt!
Tror aldrig att jag haft så ont i magen någonsin! Men vad kan
man förvänta sig när man är tre pers i en 120 säng! HAHAHA.
Så när vi vaknade blev det mer skratt och det är sjukt hur kul
man kan ha åt någon som ska få på sig strumpbyxor! Min kära
Victoria är så charmig :D haha.
Lillen äter nu och sedan måste jag sminka mig för vi ska ner och
göra stan :) Ska bli mysigt, speciellt när vädret är finfint :)
Blir nog lite fika på någon uteservering och sedan blir det sjukhuset
för att göra ett nytt OAE. Efter det ska lillen till sin far och sen blir
det förhoppningsvis fotboll, om nu någon vill spela med mig och Vickis
vill säga! Mohahah. Jag är faktiskt rätt duktig om jag väl träffar bollen.
Senare ikväll blir det väl långpromenad och så får vi se vad våran kväll
har att erbjuda. Min underbara tös blir ju kvar tills imorgon :D Snacka om
bästaste födelsedagen! Hoppas även på att min bästaste ska komma på
besök :D
Nej dags att sätta igång kanske.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0