- kärlek.

Igår efter att jag hämtat hem lillen så gick vi direkt och
hämtade Atlas. Det var skapligt kyligt ute så det blev till
att skynda sig hemåt.

Väl hemma så blev det mat, mys och en massa städande.
Klockan tickade och runt 21 så kände jag bara hur galet trött
jag var! Lillen blev hungrig så han fick mat då och sen så skrev
jag godnatt till bästaste och sedan så fick jag ett svar-sms som
jag skulle svara på men jag hade redan hunnit somna! hahaha.
Vaknade vid 03 av att Viggo var hungrig och ville äta och jag
upptäckte att jag höll telefonen i handen med ett halvfärdigt sms
:P haha snacka om att jag var trött. Och anledningen till att jag
lyckades somna var nog för att Atlas var där, får så svårt att sova
annars. Det har väl blivit en vanesak kanske. Men skruttibangbang
åt 21 och sedan vid 03 igen! Det är så skönt att han sover lite längre
på nätterna, för man är inte trött alls om dagarna :)

Imorse när vi vaknade så käkade vi frukost och drog sedan ut på en
långpromenad för idag var det minsann underbart väder! Dock fick
det ta lite längre tid att gå idag då Atlas var på lite "jävlas med Evelina
humör" men det gick ju bra och vi kom ju hem tillslut ;) haha.
Väl hemma så blev det lite mys och musik. Sedan så var det bara att
klä på sig när man upptäckt vad klockan var för vi skulle möta upp Alex
som skulle låna tillbaka sin hund ett tag (A) haha :D
Påväg mot stället där vi skulle möta honom så sprang vi på Tobbe som
skulle ta en kaffe innan jobbet! Riktigt trevlig prick det där! Så vi pratade
en stund och det slutade med att Alex hade hunnit gått ändå till oss där vi
stod och pratade :P Vi tog sällskap en bit och hade allmänt trevligt, och
därefter så rörde jag och Viggo oss mot mamma och mina två favoriter
drog hemåt.

Älskar detta väder, man blir så glad!

Och vet ni? Jag ljuger inte om jag säger att jag är en lycklig människa!
KÄRLEK ♥

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0