- ocharmiga.

Idag har varit en bra dag.
Min fina vovve sov hos mig inatt och var och lämnade honom
i förmiddags efter att jag lämnat lillkillen hos sin far. Efter det så
drog jag, mamma, Noah och Marcus till stadsparken och kollade på
team gabriel som kom och sjöng lite. Hann även träffa bästaste en
stund då han kom förbi :) riktigt trevligt.

Vädret har varit underbart och sedan kom även Pär ner och umgicks
med mig en stund innan han skulle iväg. Ännu mer trevligt!
Mötte även min snygga vickanpickan och pratade lite med henne.

Efter det så gick jag, mamma, Marcus och Noah och hämtade Vigge
för att sedan gå och äta lite :) När det var klart så drog jag och lillen
på en promenad ner till djulö och sedan så drog vi till Eva och fikade
lite utanför huset med Kim och Ida :) Supermysigt och så skönt i solen!
Dessutom fick jag med mig en påse bullar hem som Eva bakat idag :D
Så nu vet ni vad jag lär göra ikväll :D hahahah.

Imorgon är det lunch med Vickis och det ska bli så himla mysigt!
Älskar ju den fröken! Min bästa tjej!


Bjuder på denna väldigt ocharmiga bild på mig och min tös!
Tagen av Pär idag i stadsparken!
Men jag älskar dig, och det är ju det som räknas eller hur? inte hur förjäkliga vi ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0