- störtade.

Sitter hos mamma.
Ska strax ner på stan och hitta något spännande hade jag tänkt,
måste ju ha något att göra en dag som denna. Jävla väder alltså!

Igårkväll så åt lillen klockan 20 och sedan så sov han till 04 när jag
helt hysteriskt väckte honom för att jag trodde han skulle svälta! haha,
förstår ni då vilken lyx jag har? Han är inte ens 3 månader men sover
nästan nästan hela nätterna? I alla fall, jag har inte sovit något alls inatt
typ, har av någon konstig anledning inte varit trött?

Jag och mamma kom nästan nyss från ICA och nästan när vi var utanför
mitt hus och precis pratat om morfar så störtar en liten liten fågel rakt ner
i marken emellan våra vagnar! Helt galet och vi blev livrädda för det kom ju
som en chock! Stackars lilla fågeln rörde sig inte men fröken Evelina tyckte inte
att den skulle ligga mitt i vägen så som den sanna djurvän hon är tog hon den
lilla och la den på gräset. Stackar liten.

Nej dags att kila, lillen ska ju äta om två timmar igen så passar på medans han
sover!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0