- tattoo.

Evelina lindh är inte klar i huvudet.
Har sovit hela 5 minuter på hela natten!
Imorse så drog jag och lillskrutten hem för att fixa lite saker
och det slutade med att jag i frustration rev ut allt i hela lägenheten för
att jag inte kunde hitta skruttens solbrillor! Så jag blev lite irriterad och
drog till ica istället! Efter det så mötte vi upp Ida och Kim och rörde oss
sedan mot Kims mor där vi käkade påskmat och hade trevligt.
Efter det så drog jag till finaste för att få kramas lite, kan behöva när man
är lite lättretlig och trött. Känner sig så trygg då.
Så sitter här nu och ska väl röra mig hemåt och göra något åt röran om
en stund, om jag inte somnar nu när lillen somnat...
Det lär märkas,
och tack och lov så är vädret underbart!
På tal om ingenting så hoppas jag på att fixa min tattoo i veckan som kommer,
inte den som micke har ritat då utan en annan. Blir i lite fel ordning, men vafan
orkar inte bry mig om det!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie (Gullan)

Var ska du göra den?

2011-04-24 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0