- tomhet.

Tomhet, det är det som finns i mitt huvud.
Varför finns det ens? Vad gör det för nytta?
Det har jag aldrig förstått, och känns som
om jag inte ens ska försöka att förstå det
heller haha. Inte kul.

Har spenderat dagarna med min finaste victoria,
och det har varit helt underbart! Igår så var jag,
victoria, rasmus, viggo, victorias mamma och resten
av hennes familj och kollade på körslaget på safiren.
Det var riktigt spännande men rätt förutsägbart att
team andreas skulle vinna då han är mer känd, fast
vi alla vet ju innerst inne att team gabriel var bättre.

Var hos Elin i klassen idag för att vi skulle fixa lite och
planera våran studentkalender. Riktigt trevligt!

Gick även förbi hos finaste där vi rökte och pratade
lite innan jag och lillvigge drog ner och mötte victoria
på stan!

Nu ska vi hem och hänga upp resten av tvätten som inte
hann hängas upp imorse. Vi var nämligen duktiga och tvättade
imorse jag och min lilla son!

Nej, ni får försöka få tag på mig på mobilen om det är något.
Om jag nu svarar.

Jag är stark, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta röka! Eller skriv det åtminstone inte öppet i bloggen. Det låter så oansvarigt av en nybliven mamma.

2011-04-27 @ 21:33:38
Postat av: Irma

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 20:47:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0