- som vanligt inte tid.

Förlåt om jag varit lite off, men har inte haft varken tid eller
möjlighet till att skriva här.

Jag har haft fullt upp och har helt enkelt glömt bort bloggen, jag ber
så hemskt mycket om ursäkt för det!

I torsdags fyllde min kära mamma och Viggos mormor hela 38 år!
Så i fredags fira vi henne lite och sedan så blev det till att sällskapa lite
med mina bästaste :)

Idag är det söndag, lillen har varit hos farmor och under tiden så har jag
umgåtts lite med bästa. Har även haft hundsällskap hela helgen, så underbart
mysigt! Och det är så skönt att ha någon att gå ut att gå med :) blir en hel del
långpromenader! Skönt då både jag gillar att vara ute och gå och lillen älskar att
sova i sin vagn :) Måste ju ställa upp när hans lilla husse fått sy massa stygn i
högerhanden ;) haha klantskalle!

Nu ska det snart ätas pannkakor i mängder! Haha, kommer bli så mätt så :)
Lilla Atlas är här nu igen, kommer seriöst inte att kunna lämna tillbaka honom
sen! Det kommer ju bli dötomt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0