- like a tattoo.

Vädret är underbart, jag är övertrött och så extremt kär
att jag tror jag dör. Bara så ni vet sådär ;)

Igår så fick jag ett fint sms från Freddie där det stod "Röksugen? :D"
så självklart tar jag alla tillfällen jag får att träffa den underbara människan
så vi klädde på oss och begav oss mot vårat vanliga place.
När vi mött upp honom så kunde vi inte låta bli att kolla in hans nya tatto
som han har på vaden! Helt nygjord och så snygg! Sedan så slog vi oss ner
på en bänk med två andra Freddie känner och det var ju mycket trevlans!
Klockan tickade och vi hade så trevligt att jag upptäckte att jag varit där i typ
sisådär två timmar? haha :D Gick förbi hos mina bästaste på vägen hem och
umgicks med dom en stund innan vi tillslut kom hem :)

Lillkillen sov som en stock i vagnen och jag satte igång att städa och skriva
lite saker. Klockan tickade ytterligare och jag insåg att klockan nästan var tolv
och att det kanske var dags att försöka sova lite :P
Problemet var att jag inte var det minsta trött så spenderade ytterligare några
timmar till att skriva och lyssna på lite musik. Sedan vaknade Viggo och ville äta
och då var klockan 04! Han åt så duktigt och somnade sedan om medan jag var
helt klarvaken! Låg i sängen och bara väntade och när klockan var 07 beslutade
jag mig för att ta en dusch, nu var ju klockan rätt okej ändå ;)
Så inatt har jag sovit (inget alls) och jag är så övertrött nu att jag är överlycklig!
hahaha.

Skrev även med bästa Micke förut som ska skissa upp min tattoo!
Så nu jävlar är det inte lång tid kvar :D HIHIHIHI!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0