- underbara dag.

Igår så var jag och finaste barnvakt till Noah så blev först lunch på San Marino
och sedan en  sväng på stan som var helt stängd! Sedan drog vi hem till pojkarna
där det bjöds på en vilostund och god mat! Underbart. Sedan så drog vi förbi ica och
sedan så drog jag, Noah och Viggeviggo hem. Några timmar senare så kom finaste
och lämnade min vovve, underbart!
Efter en hel dag med bus, skrik och bara allmänt trevligt sällskap så somnade båda
mina småpojkar och jag kunde äntligen lägga mig på sängen och bara ta det lugnt!
Jag tvärsomnade och vaknade av att världens finaste satt på sängen och pratade med
mig! Så härligt det är att vakna så!
Sen så tog vi och lämnade Noah och drog sedan ner på stan för att umgås lite med pojkarna.
Sedan skulle dom iväg och golfa lite så då drog jag och Viggo till stadsparken och käkade
med mamma/mormor och pappa/morfar :) Efter det så drog vi hem en stund och sedan upp
till pojkarna för att umgås och mysa lite innan dom ska ut och käka :) Så blir väl kvar här
ikväll så jag har tillgång till internet. Så ikväll blir det min, Viggos och Atlas myskväll framför
körslaget! Hihi.
Sitter just nu här och lyssnar på musik och busar med min lilla som ligger här brevid och
tokskrattar! Kanske är för att mamma sjunger så förjävligt? haha :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0