- en helt vanlig onsdag.

Då är det onsdag idag, halva veckan har redan gått.
Har spenderat dagen med Becca på stan, riktigt trevligt!
Vi kom även fram till att min lilla son är världens snällaste
lilla bebis, han säger inte mycket och bara älskar att vara med!
Kan man må bättre än jag gör just nu?

Träffade också på Johanna som äntligen är hemma, henne har vi
saknat faktiskt! Och sen så är Kim tillbaka i stan, hoppas på att
se mer av honom innan han åker uppåt igen.

Sitter just nu uppe hos pappa men ska strax hem och städa lite, det
ser rentutsagt förjävligt ut hemma! Ajaj Evelina!

Hör av mig imorgon om jag kan :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a - vinstregn på bloggen

jag har saknat er med <3 du får komma idag till jobbet när de inte är så stressigt... kram

2011-08-18 @ 01:04:33
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0