- ÅRET 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn och blev mamma! Sen så flyttade jag hemifrån till en egen lägenhet.
Tog många stora kliv där på en gång. Och jag tog även studenten!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer aldrig ihåg mina löften så det kanske jag gjorde eller så struntade jag i dom helt
haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja det var en hel del som blev föräldrar :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Jag har hållt mig i Sverige!

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej jag kan inte komma på något alls som jag inte fått men vill ha nästa år!
Jag har fått en son som är det mest betydelsefulla i världen!


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
29 Januari - Då Viggo föddes.

8. Vad var din största framgång 2011?
Att få bli mamma till den vackrasta varelse jag någonsin sett! Och att jag hittade min stora kärlek!
Sen så måste jag väl säga att jag fixade en lägenhet helt själv!

9. Största misstaget?
Det största misstaget i mitt liv var det som gav mig den underbaraste skatten.
Så mitt misstag blev det bästa i mitt liv.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, blödde bara oförklarligt innan lillen föddes, annars inget!

11. Bästa köpet?
Ojoj, det måste nog vara våran säng och sen alla lillens nödvändigheter.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Viggo såklart! Det var ju mycket som behövdes :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När lillkillen började säga mamma (och alla andra framsteg så klart) och när jag träffade
min finaste!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
What are words, Someone like you, Jag kommer, Spring för livet, Me and my drum.

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Struntat i alla idioter runt omkring.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om alla andra, utan bara fokuserat på mig och min lilla.

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos svärföräldrarna och sedan hemma hos mina föräldrar :)

19. Blev du kär i år? 
GALET KÄR!

20. Favoritprogram på TV? 
Grey's så klart!

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna.

22. Största musikaliska upptäckten? 
Måste nog säga Chris Medina -What are words.

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Nej inte vad jag kan komma på!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, men det är något som jag aldrig kommer kunna få.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med vänner och familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade träffat min stora kärlek lite tidigare på året.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Sjukhuskläder, mysiga tröjor och strumpbyxor!

29. Vad fick dig att må bra?
Min son och att det mesta flöt på bra i mitt liv.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jadu, om jag ändå visste det själv.

31. Vem saknade du?
Min morfar!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Hjärtats familj och släkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0