- ensammast i hela vida världen.

Jaa, då har man hunnit fixa i köket och även hunnit med att baka.
Attans bara att min ugn suger rent utsagt då det inte blir riktigt som man tänkt sig.
Det blir bränt i botten, vad man än gör och även om graderna och tiden är rätt.
När man gör pajer och lasagne och sånt blir det bränt uppe på och ofärdigt i botten...
Hm, dags att ringa hyresvärden.
-
Lillkillen har varit relativt lugn sedan imorse faktiskt, han fick vara med och vispa när
vi bakade och då höll han sig lugn. Han har nyss käkat lite mellis och nu sitter vi bara
här och väntar på att hjärtat ska komma hem :) Idag har vi saknat honom massor.
-
Vickpick var här förut och lämnade min kära ridhjälm som legat hemma hos hennes far
sedan vi red i stallet ute vid dom. Kände att det var på tiden att den hittade hem igen med
tanke på att vi ska röja runt i ett annat stall imorgon, kan ju vara bra att ha faktiskt.
Måste bara ner i källaren och rota fram stalljackan som inte är använd sedan förrförra vintern.
Måste också få tag i ett par ridvantar då mina är spårlöst försvunna :O Får väl i värsta fall införskaffa
ett par nya innan vi åker imorgon, eller hur?!
-
Satte nyss lillskrutten i sängen, får se hur länge han sitter tyst där och leker för sig själv då :P
Brukar inte ta lång tid innan han känner sig ensammast i hela vida världen :P
Nej nu ska jag förpassa mig från datorn!
Är säkerligen tillbaka senare! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0