- Hör att någon vill ha frukost.

Då är det torsdag idag, vilket innebär att hjärtät jobbar delad
tur och är alltså hemma snart igen :D Fick nyss ett helgulligt sms
av honom och jag kan säga att det värmer i hela kroppen.
Visst är det mysigt när man helt oväntat får sånna sms som får
en att bli varm och lycklig?
-
Har börjat blivit lite lat tror jag. Jag väcker hjärtat när hans klocka
på mobilen börjar larma, men sen somnar jag om själv (förut följde
jag alltid med honom upp), sen så ungefär en timme senare så förpassar
jag mig ut i köket där han så fint sitter och dricker kaffe. Jag säger inte
speciellt mycket och han ska åka ungefär 20-30 minuter efter att jag vaknar
så man hinner inte umgås eller mysa speciellt mycket, och till råga på allt
så går jag och lägger mig igen när han åkt? Haha, det är ju helt sjukt.
Och det är så olikt mig, menmen det blir nog bättre. Å hej å hå, då får vi se
vad denna dag har att bjuda på och vad sjutton man ska hitta på? Förhoppningsvis
kommer mamma och Noah över på kaffe snart, det är ju så tråkigt hemma om
dagarna. Och sedan så ska det rensas i källaren igen och jag ska försöka leta fram
min stalljacka som befinner sig NÅNSTANS där nere :P hahah. Ska återigen försöka
att dammsuga lite också, vilket känns rätt onödigt när Noah rusar in här med skorna
på eller när hunden släpar med hela gatan in...
-
Sitter här och äter frukost, vilket inte heller är likt mig då klockan är lite för
lite än. Brukar inte kunna äta förns runt lunch annars. Och nu hörde jag minsann
att det är någon annan som också vill ha lite frukost! Gröt, banan och macka låter
som en bra idé till min lilla luttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0