- hundvakt och massor snö!

Här hemma är det lugnt och skönt.
Blev ingen tripp till stallet idag så jag beslutade mig för att sno Lottas hund
Liam istället :) Just nu så ligger Noah och sover i min soffa (han somnade när
mamma var och handlade så han blir kvar tills ikväll). När han vaknat har hjärtat
mitt förhoppningsvis kommit hem och då tänkte jag att vi ska gå över med Noah
till mamma och pappa och då får Liam och Selina passa på att busa lite :)
Så härligt med hundar, barn och snö ;) Haha.
-
Ska eventuellt senare iväg och köpa en sån där golvlampa i "rismaterial" som jag
hittade för 50:- på facebooks köp och sälj-sida i katrineholm :) Kan ju behövas lite
mysigt lyse nu när det är så mörk utomhus :) Måste dessutom ner till källarförrådet
och kasta in två överfulla kartonger med bebiskläder och sen även lite annan skit som
bara står och tar upp väldigt mycket plats i min annars så överfulla lilla etta ;) haha.
-
Imorgon blir det i alla fall en sväng på stan, såg nämligen att dom har saccosäckar med
barbapappa på Netto för 269:- (tror det var så) och jag har länge sagt att jag vill ha en
till lutten då det är smidigare än att han ska upp och ner ur soffan :)
Får väl se om man hittar något annat spännande, är ju tomtenatta så är ju lite mysigt att
springa runt på stan hela kvällen :) Får se om hjärtat ska med eller om jag tar en tur med
hans underbara mor istället :) Det återstår att se! Kanske kommer både hans mor och far
med :) En julgransmatta är i alla fall ett måste! Vill inte ha granen ståendes direkt på golvet,
den där mysfaktorn försvinner ju litegrann då.
-
Nej om man skulle röja upp lite i hallen så hjärtat inte behöver klättra över alla skor när han
är hemma :D Hihi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0