- inte direkt så att man dör.

Jösses vad uppdateringar det blir idag, och inte är dom speciellt vettiga heller
men aja, så kan det ju faktiskt vara.
Nu är det så att hjärtat kom hem för en stund sedan, och han hade ju varit hos
frisören och fixat frisyren så nu är han finfin :D Vart jätteglad när han stod där i
hallen :) Hihi, jag är nog löjligt kär...
I alla fall, sen så diskuterade vi det där med vad sjutton man ska äta, vi kommer
ju aldrig på något riktigt bra och i slutändan blir det något som vi alltid äter, visst
är det lite tråkigt? Måste nog börja skriva matlista så att det blir lite varierat.
Hjärtat fick i alla fall fria händer vad gällande maten idag, och självklart så blev det
asiatiskt eftersom att han tycker om det. Det är ju inte direkt det jag helst äter men
ibland får man ju offra sig lite eller hur? Är ju inte direkt så att man dör. Efter maten
så ska vi hem till min kära kusin och hennes sambo där det blir spel och mys :)
Så just nu är hjärtat och hämtar maten, medans jag har fixat i ordning luttens väska
och även mig själv litegrann, ska ju kanske inte gärna komma och se helt förskräcklig
ut. Myspys-kläderna är på men håret är där det ska och inte åt alla håll och kanter som
det har varit hela dagen idag.
-
Ville bara tala om för er vilken snuskigt mysig fredag vi ska ha! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0