- inte överlycklig men smått glad.

Godmorgon!
Kan ni tänka er att jag och lutten vaknade för ca 30 minuter sen!?
Vaknade ju till när hjärtat skulle till jobbet med sen så somnade jag
igen, jag gick inte ens upp med honom som jag brukar.
Det första jag ser när jag kommer ut i köket är att det snöar, och det
var väl inte direkt så att jag blev överlycklig men lite smått glad blev
jag då vi kanske får användning av Viggos pulka som han ska få i julklapp.
Och på tal om julklappar så är det ju bara 8 dagar kvar nu, det har gått så
sjukt fort och det känns inte ens som att det är jul..
-
Idag blir det till att ta det riktigt lugnt! Och sen runt 5 så ska jag träffa Victoria
som ska lämna min ridhjälm. Fram emot kvällen blir det nog filmmys med hjärtat
och lillprinsen :) Faktiskt ska det bli skönt!
-
Imorgon är det lördag och då bär det av till stallet för att vraka och välja bland hästarna
och framförallt för att se om jag fastnar för någon speciell, och gör jag det. Ja då blir jag
medryttare och får något spännande att göra :) hihi.
-
Nej nu blir det frukost!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0