- Julbilder.

Här kommer lite bilder från julen/julhelgen.
Cool grabb mitt i julruschen i norrköping!
Viggo, svärmor och Bonnie!
Lutten och Bonnie :)
Trött kille efter en heldag med folk och mat och en helt underbar lilla julafton :)
Finaste ♥
Mina stiliga pojkar!
Mormor/gammelmormor och Viggo :)
Mats och Marcus :)
Noah och pappa Marve :)
Noah och Mamma :)
Mormor/gammelmormor + barnbarn och barnbarnsbarn :)
Mamma och moster :)
Viggo och Moster + den fina blomman han fick!
Alltid kul att busa med kusin alfons :D
Att öppna mosters skåp är alltid kul ;)
Viggo och den äldsta och yngsta morbrodern :)
Max och SellanPellan!
Alla syskonen Lindh + lilla systersonen Viggo :)
Jag och min lilla groda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0