- lite större projekt.

Godmorgon allesammans!
Hjärtat har åkt till jobbet och lillkillen leker lite för sig själv så tänkte passa på att uppdatera
innan vi sätter igång med dagens stök! Tänkte minsann rensa i klädkammaren så man slipper
alla hjärtats påsar med kläder och dyl överallt ;) Sen så tänkte jag försöka stuva in alla julgrans-
tillbehör i städskåpet så att det slipper ligga överallt för de ska ju ändå inte användas än.
Sen så ska det diskas, städas, plockas i ordning i Viggeluttens lekbackar, det ska städas på toaletten
och sen ska jag väl göra hjärtat en tjänst och slå in julklapparna han ska ha med sig till familjen på
julafton. Ska även ner på stan en sväng och lämna in lite papper och planera in dom absolut sista
julklapparna som ska införskaffas till mamma och pappa, och sen så har jag ju inte köpt något till
hjärtat än men det blir ett lite större projekt så det får vänta liiiiite till. Har även Victoria och Saam
kvar, men det är ju också lite större så det får faktiskt också vänta. Det absolut största projektet är ju
redan färdigt och det är ju till Viggelutten.
Ska även springa ner till tvättstugan och kolla om vi kanske kan få någon tid i eftermiddag, det blir
så extremt mycket tvätt om man väntar så lika bra att passa på medans det bara är en liten del.
-
Funderar också på vad sjutton man ska ha på sig på lilla julafton med hjärtats familj och även vad
i hela friden jag ska ha på självaste julafton? Får väl se om jag ger mig på klänning eller om jag skippar
det. Det var ju lite lättare förra året då jag hade tjockismagen för då kom jag bara i en sak som såg julig
ut! Haha.
-
Nej dags att ta tag i saker och ting så det blir gjort innan hjärtat kommer hem igen haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0