- Nyduschad och trött.

Jaha då tog det ett tag innan jag uppdaterar för dagen.
Började morgonen med att städa och fixa, sen så gick jag och Viggo till
mamma och tog en kopp kaffe och var lite sociala.
Sen så hämtade hjärtat upp oss och vi passade på att åka till Lager 157 när
han jobbar delad tur. Hjärtat var den enda som hittade något där och eftersom
att klockan tickade så rörde vi oss hemåt.
Jag och Viggo blev avsläppta hos mamma där vi umgicks lite till innan jag och
lillen beslutade oss för att gå hem. Och då sa lilla Noah att han ville följa med
och sova hos oss! Jag vet hur det blir, han vill alltid hem till mamma igen men jag
tyckte att han kunde följa med och busa lite i alla fall så mamma fick något gjort
hemma. Jag, Noah och Viggelutten drog hem och sedan så passade vi på att klä
granen och lägga fram alla julklappar som Viggelutten och hjärtat ska ha.
Efter det kom hjärtat mitt hem och vi käkade (pizza, shhhhh). Noah åt en hel del
och efter det så åkte saxen fram och Noah fick kortare hår! Därefter så fick jag
in honom i duschen så han blev ordentligt ren.
-
Efter duschen nämnde han mamma en gång medans jag låtsades som om att jag
inte hörde det. Jag tog på honom pyjamasen, rullade in honom i min mysiga morgonrock
och sedan så la vi oss och jag borstade hans hår och såg hur tunga ögonlocken blev.
- Evve trött, säger Noah och jag ger honom nappen och snuttefiltarna och hämtar en bok.
Jag hinner bara läsa några rader innan min lilla prins somnat och inte ens nämnt mamma
en gång till! Klockan var innan 20.00 när han somnade! Och hemma somnar han aldrig innan
23.00 i vanliga fall! Inte illa.
-
Lilla lutten har nyss somnat han också så nu sitter jag och hjärtat i köket och planerar och
pratar lite. Imorgon så ska mamma hämta Noah och istället lämna Max. För jag, hjärtat,
Viggo och Max drar nämligen iväg till Norrköping imorgon för att Max ska handla lite julklappar
och jag ska försöka att hitta lite kläder till kvällen då vi har lilla julafton med hjärtats familj!
Efter det ska vi hem, och då kommer Noah tillbaka (men Max stannar han också) för då ska
mamma och pappa fixa det sista inför Julafton så då ställer jag upp och tar dom två yngsta så
att dom får någonting gjort!
-
På lördag blir det ju mest till att umgås med familjen och sedan på kvällen öppna julklappar och
mysa med min egna lilla familj här hemma. På söndag drar vi förmodligen till Saam för att julmysa
med henne och Roger och även ge dom sina julklappar :)
Sen är det väl lugnt fram till den 28de då det är BVC klockan 09.00 och efter det så ska vi hämta upp
Madde i stan som lämnat in sin bil och sedan så drar vi hem till henne, vilket innebär ut till stallet!
Myspys att få rida lite, får se hur det går då det är första gången rödis är utan fölet.
Sen så ska vi hem och packa in allt i bilen och sedan SOVA!
För den 29de sen så drar vi upp till Norrland för att fira nyår med släkten där uppe :) HIHI.
-
Nej nörda lite facebook och sedan mysa med hjärtat!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0