- öppna en julklapp?

Då var det måndag och ny vecka igen, är det bara jag som tycker att det
går väldigt snabbt? Och nu när det är så mycket  snö ute så tycker jag att
timmarna nästan bara flyger förbi! Funderar starkt på att öppna en julklapp
till åt Viggo, hans pulka! Nu snöar det ju bara lite ute så nu är det ju faktiskt
behagligt och han kan åka pulka utan att det toksnöar från alla håll och kanter.
-
Igår så satt vi typ hemma och glodde tills klockan var 17.00 och sedan så åkte
vi till hjärtats föräldrar och umgicks lite :) när två timmar gått så åkte vi iväg till
Jessica där jag köpte ett par provisoriska vinterskor och hälsade lite på deras
underbart söta hundvalp! :) Sen så bar det av hem till mamma och pappa där vi
drack lite kaffe och busade med Noah innan vi drog hem och käkade varma mackor
och sedan somnade.
-
Idag blir det eventuellt en tripp till stallet :) Beror lite på när madde skulle in till stan
och hur det ser ut med plats i bilen. Ikväll så blir det nog mest till att vara hemma
och plocka undan lite och försöka komma på vart jag ska ha granen :P Är ju inte så
stor plats i lägenheten haha.
-
Imorgon så blir det väl tomtenatta antar jag och sen så blir det kanske middag med
svärisarna, om vi inte tar det på onsdag istället :) MYSPYS.
-
Det är 6 dagar kvar till julafton och 11 dagar kvar tills vi drar iväg och är borta över
nyår. Det börjar kännas och ikväll skulle vi försöka att organisera i bilen och se hur
mycket som går in och inte :) Hihi.
-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0