- underbar helg.

Har varit lite dålig på att uppdatera igen men har haft så mycket att göra så
jag har inte riktigt haft tiden till att blogga.
I fredags så köptes dom sista julklapparna till Viggelutten så nu är jag helt färdig
med honom! Puh! Dagen bestod av lunch och en sväng på stan med Victoria och
Hannes medans mamma passade Viggo. Passade då på att införskaffa den där pulkan
jag tjatat om till lillklutten. Sedan så gick jag hem och slog in lite julklappar och donade
innan hjärtat kom hem från jobbet. Ungefär 17.30 så hämtade vi upp Victoria och Hannes
sedan åkte vi upp till jysk, ÖB och sedan svängde vi in på Willys för att handla inför myskvällen.
Drog hem till Hannes där jag och Vickis började med tacosen medans killarna spelade xbox med
Viggo :) haha. Det blev tacos, spel och en sjukt massa skratt! Helt underbar myskväll med dom
bästa helt enkelt! Det blev lite senare än väntat och Viggo somnade när vi spelade, fortsatte sova
när jag klädde på honom, satte honom i bilstolen, tog ur honom ur bilstolen, la honom i sängen och
klädde av honom. Skönt att han inte blev väckt i alla fall.
Igår var det ju lördag och kan ju börja med att säga att här hemma vaknade alla 11.30! Till och med
lilleman! Vi klädde på oss, fixade lite grejer och sedan drog vi ner en sväng på stan. Strax därefter så
åkte vi hem till hans föräldrar där vi drack lite kaffe och hade trevligt :) Efter att vi varit där en stund
så satte vi oss i bilen igen och sedan åkte vi mot Eskilstuna där vi skulle träffa Anna, lilla Natacha och
alla andra barnen :) Anna och Natacha delade jag och Viggo rum med när vi låg på Neonatal :) Så det
var kul att vi träffas igen nu när barnen blivit så stora, det är ju snart ett år sedan! Vi mötte upp Anna som
visade oss vägen, och självklart så var det bara trappor i huset dom bor i och självklart...
....HÖGST UPP! Hahah. Kommer upp och det översvämmas med barn (Anna har 6st men bara 5 var hemma).
Vi satte oss vid köksbordet och fikade och pratade och alla barn var så nyfikna och busiga. Det blev några
timmar vid det bordet och så mycket bus, skratt och prat att jag kommer vara nöjd väldigt länge nu.
Lilla Natacha som är lika gammal som Viggo hade blivit så stor och hon var så galet söt! Det var härligt att
äntligen få träffa dom igen, det var så längesen och vi blev ju som en familj när vi var där. Anna och hennes
man har så härliga barn alltså, det var så skönt att komma dit utan att det kändes konstigt fast barnen aldrig
träffat oss förut. Dom busade med Viggo, gav honom leksaker och lillkillen som är 5 år hämtade till och med
blött papper och skulle torka Viggo när han var smutsig :) hihi.
Nu sitter jag här i köket med tre ljus tända, hjärtat är och handlar och Viggelutten springer runt i gåstolen
med tomtedress och leker :) Vet inte riktigt vad denna dag har att bjuda på men något ska vi nog komma på!
Några svep med dammsugaren och diskborsten skadar ju aldrig ;)
Så sammanfattning - Denna helg har varit helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0