- Viggo-LOJEEEEEEE.

Blev lite senare uppdatering idag men det spelar nog ingen roll.
Vaknade va 06.30 och morgonmyste med hjärtat i köket men fick
gå och lägga mig igen då krampen i magen började härja igen.
Väldigt trevligt när vi dricker kaffe och myser innan han ska iväg till
jobbet....och dessutom hade jag tvättstugan från 07.00....
Vaknade till av att hjärtat skulle gå och sedan somnade jag igen?!
Vaknade upp i panik och kom på att jag skulle tvätta, så rusade ut i
köket och upptäckte inte bara att klockan var 09.00 utan också att
krampen i magen var som bortblåst. Dessutom så hade jag fått ett
sms av mamma:
- vi är på väg.
Jag skulle ju passa Noah idag när dom skulle till sjukan.
Jag stuvade ner tvätten i ikeakassarna och sedan knackade det på
dörren. Jag släppte in dom och sprang sedan ner i tvättis.
-
Så nu sitter jag och Noah här i köket och lyssnar på lite julmusik och
busar medans lutten ligger i sängen och pratar med sig själv. Ska alldeles
strax ta och klä på honom och lägga honom på golvet så han kan leka lite
själv också. Sen kommer väl mamma snart och då måste jag ner och byta
maskiner.
-
Ni som läser min blogg/har läst den ett tag vet ju att lutten kallas Viggo-Love,
och nu när Noah ser en bild på honom så skriker han Viggo-LOJEEEEEEEEEE!
Hahahah gulle det där! :D
Nej måste sticka, men är strax tillbaka hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0