- liten i en stor säng.

Godmorgon!
Gårdagen var riktigt trevlig och nu är ALLA julklappar utom Victoria och Fannys klara.
Känns riktigt skönt faktiskt. Tillbringade mycket tid på stan igår och även en snabbis hemma
hos mamma och pappa. När hjärtat sedan slutade jobbet så hämtade han upp mig, viggelutten
och mamma sedan så åkte vi upp till skokanonen för att jag skulle leta vinterskor så jag kan
leka i snön med lilleman sen, men tror ni att jag hittade något som inte skulle läcka? Nej.
Vi gav upp hoppet om skorna och drog sedan till Willys och handlade.
-
När vi kom hem så käkade vi och sedan så rullade timmarna på och jag hann även så in de flesta
av julklapparna. Det hann även bli en dusch innan jag insåg att det var dags för sängen. Viggelutt
har börjat att vakna på nätterna och gallskrika, och det hjälper då inte att ge honom en flaska välling
utan man får vanka runt i lägenheten. Igår hjälpte inte det då han vaknade så fort man la ner honom
i sängen igen, så det slutade med att han hamnade i min säng och där sov han hela natten och vaknade
faktiskt nyss! Rätt mysigt då han aldrig velat sova hos mig förut. Det var så gulligt att se när jag och hjärtat
drack kaffe innan han skulle till jobbet, så kollade man in och där låg min stora kille som såg så liten ut
i mammas stora säng :) hihi
-
Just nu sitter jag, Viggo och Noah i köket och myser med ljus och julmusik :) Mamma skulle iväg och fixa
lite grejer och då tyckte jag att Noah kunde komma hit och mysa lite med oss, så går det ju fortare för lilla
mamma också. Så nu har vi fikat lite yoghurt, mackor och mjölk. Nu är det bara att sätta igång och leka för
dom små :)
-
Förresten så har jag eventuellt hittat en foder/medryttarhäst också! Ska och provrida någon dag och se hur
det känns :) Har längtat något enormt efter att få rida igen. Tack och lov så är det inte så långt, så när hjärtat
jobbar kan jag faktiskt ta bussen ut eftersom att det är gångavstånd från busshållsplatsen till stallet.
Det som är bra är att lilleman också kan följa med ut då hon som äger det har en son på 14 månader där. 
Dock så tror jag inte att han får följa med speciellt flitigt ifall kan är känslig, det vet man ju inte riktigt än så
vi börjar lite sakta och han kan följa med när hjärtat är med för då kan dom hålla sig undan lite eller så skjutsar
dom bara ut mig :)
-
Nej nu ska jag busa med dom små!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0