- fixtrix.

Goddag.

Allt som har hänt idag är väl ungefär att vi har suttit i soffan och
kollat på tv. Men får å andra sidan inte glömma att jag tryckt i mig
en semla! haha.

Just nu ska lillklutten bara äta och sedan så ska vi bege oss mot
affären, sedan till våran lägenhet som ännu inte är bebodd av oss
då vi inte har lust eller ork sedan vi kom hem från sjukhuset. Men nu
blir det ändring på det, så jag och lilla ska dit och börja småfixa lite :)
Sedan är det ju bara möblerna som ska dit och alla kartonger som
inte går att få med ändå. Sen så ska vi hem till mormor (min mamma)
där vi ska spendera resten av dagarna tills lägenheten är beboerlig.
Får väl se vad som hittas på ikväll, blir väl att fixa mer i lägenheten
och förhoppningsvis lite myspys framför tvn hos min mamma.

Idag är det exakt en vecka sedan vi fick åka hem från sjukhuset, det
är ju helt sjukt. Och min lilla älskling är hela 3 veckor och en dag gammal!
Känns som igår jag tröck ut honom haha.

Nej, kommer väl att vara lite otillgänglig på internet ett tag nu igen, men
ni klarar er väl? Kommer bli bättre till veckan och förhoppningsvis kommer
alla bilder upp som jag har velat visa er :) Och även lite kort och gott om
våran tid på sjukhuset och även en lite kortare berättelse om förlossningen.
Psst, det var förresten en riktigt härlig upplevelse och jag skulle mer än gärna
göra om det igen! :D

I morgon blir det dejt med Alexandra och Alvin som också helt plötsligt ha blivit
stor! Jösses, kommer igåg när han var i princip nyfödd ju!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0