- stackars liten.



Idag är mammas lilla kille lite klängig. Han har ont i magen och är så
täppt i näsan och snorig att han knappt kan andas! Vi har masserat lilla
magen och han har fått näsdroppar så hoppas nu på att det blir lite bättre
så att han i alla fall kan sova lite inatt. Det enda stället som duger just
nu är hos mamma! Precis för tillfället ligger han innanför min tröja och
sover, och försöker jag ens ta ut honom så blir det ett väldans liv.

Imorgon blir min lilla klutt hela 4 veckor! Kan ni förstå det? Alltså tiden
har gått så läskigt fort, men ändå så sakta. Och vet ni vad jag mer kom
på? När ska jag skriva att han är en månad? För han är ju född 29/1 och
det finns ju liksom ingen 29/2 i år :P haha ska man skriva det då 1/3 eller?


Kommentarer
Postat av: Sannie

Hej! Grattis till lillkillen, han är superfin :)! Jo, jag tänkte på det där med att han har ont i magen. Nu vet ju inte jag om du ammar eller inte iofs, men ett tips jag kan ge dig om han får ersättning är att byta nappflaska. Jag hade en vanlig nappflaska först, och min dotter hade ständigt ont i magen, men sen bytte jag till dr brownsflaska, det är som ett rör i som gör att dom inte sväljer så mycket luft när dom äter, och när jag använt den i några dagar så blev hennes mage myyycket bättre :)! Vet såklart inte om det hjälper alla, men det har funkat för många tydligen :)! Bara ett tips :)!

Sköt om er :)!

2011-02-27 @ 08:14:03
URL: http://sanniehverven.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0