- suga snor.

Ja vart ska vi börja?

Vaknade imorse och gick och handlade lite nödvändigheter
åt mamma och hunden. Sedan så fixade vi oss iordning och
drog oss iväg en sväng ner på stan där jag mot all förmodan
inte hittade ett skit! Eller jo, jag köpte en mössa (en tunn basker
som passar utmärkt till våren fast jag tjuvstartat med den lite).
Sedan så var jag dock tvungen att springa in på apoteket och
köpa en snorsug då lillens näsa är äckligt igentäppt av allt snor
och äckel han har i näsan! Han kan ju knappt andas. Så det
blev en snorsug, en förpackning med engångsfilter till sugen och
även en förpackning till med näsdroppar! Där flög några hundra
iväg men jösses vilken bra investering! Vi sög näsan när vi kom
hem och jag blev nästan rädd när jag såg hur mycket skit som
egentligen fanns i hans lilla minimala näsa, hur får allt plats? Och
inte konstigt att han inte kunnat andas och emellanåt kippat (stavning?)
efter luft! Mammas stackars lilla! Men efter sugningen så vart han
helt lyrisk! Han låg helt stilla och bara stirrade, han var väl helt
överrumplad över att han kunde andas utan problem!
Så snorsugen = det bästa jag köpt till honom hittils!

När vi sedan kom hem så kollade jag runt lite på datorn och sedan
så drog jag och lillkillen hem till hans pappa.  Och vet ni? Jag hittade
en babysitter som jag hemskt gärna ville ha till Viggo, och det var ju
ett plus att den vibrerar för det underlättar lite för honom när han har
ont i magen. Jag skickade länken till hans pappa och vet ni vad han
gör? Jo han ringer upp hon som säljde den och sa att han ville ha den!
Haha, så nu har Viggo en babysitter som vibrerar! Underbart!

Efter att vi spenderat lite tid hos hans pappa så gick jag och klutten
iväg för att möta min lillebror då vi skulle till ica för att handla lite onödigt
med helt underbart gott godis och annat skit :D Haha.

Nu är vi i alla fall hemma, fullproppade med onyttigheter och helt slut!
Eller jag är i alla fall helt slut och uppenbarligen klutten också som har sovit
över sin mat med ungefär en timma! Skönt att kunna andas kanske?
Men det är skönt att han sover längre på kvällarna/nätterna, för på så sätt
så får jag sova lite mer och han blir mer belåten då han får lite mer mat
än han ska ha.

Ville bara berätta lite kort om dagen.
Hör av mig mer här imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0