- tre delar.

Goddag.

Dagen i sin helhet har väl inte bestått av något speciellt,
har väl mest tagit det lugnt och tvättat kläder. Måste ju säga
att det är ganska kul när man hänger upp tvätten och först
hänger upp sina egna strumpor (som är väldigt små då jag inte
har så stora fötter) och sedan hänger upp något litet som knappt
syns där brevid som är Viggos strumpor! Haha, jag ska aldrig mer
säga att jag har små fötter haha :D

Sitter just vid datorn som jag har beslagtagit medans Viggo ligger
hos sin pappa och är allmänt trött. Skönt att han är så lugn och älskar
att sova! haha :D

Nej, jag tänkte att jag skulle skriva lite om alla 21 dagar på sjukhuset.
Menar du om veckan där innan Viggo föddes, om förlossningen och dom
två veckorna efter att han var född. Blir ju en hel del då jag antecknade
under alla dagar. Uuuuh får väl se hur pass det blir och om någon orkar
läsa allting sen :P Kommer i alla fall att bli uppdelat i tre delar, tiden innan,
under och efter förlossningen. Hoppas det blir något riktigt bra skrivet så
man har något bra att titta tillbaka på sen.

Nej ska väl sätta fart så man är färdig med i alla fall första delen innan det
är dags att sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Gullan

Ja han var väl så vild i magen , så nu vill han väl bara sova =0)

Kram på er

2011-02-23 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0