- världens bästa!

Dagen har i sin helhel bestått av besök på BVC och myspys
med Vickis. Sedan har det såklart hänt saker utöver det men
just dom två sakerna är väl det som lyft dagen.

Lillkillen har varit lite gnällig inatt och inte riktigt velat sova
så man kände sig ju lite lagom trött imorse när man skulle
klä på sig och fräscha upp sig innan man skulle till BVC.
Lillen käkade sedan så drog vi oss mot sjukhuset, där det tog
längre tid än väntat och vi till och med nästan drog över hans
mattid pga av det. Efter BVC blev det hem och mata lillen innan
vi drog ner på stan och mötte bästaste Vickis för att fika och ha
det allmänt mysigt. Som vanligt när jag umgås med den flickan
så skrattar jag så att det gör ont i hela magen, hon är verkligen
helt underbar! Viggo fick jättesöta tossar/tofflor av henne och en
finfin body :) Fick även ett jättefint kort som var egentillverkat :)
Efter fikat som tog ett antal timmar pga allt prat och mys med Viggo
så gick vi hem så han fick äta och sedan så gick vi och hämtade
Max på fritids innan vi gick till min lägenhet för att hämta lite mer
blöjor och mat till klutten så han klarar sig tills imorgon. Vi fastnade
inne på det extremt tomma vardagsrumsgolvet och hade allmänt
mysigt fast det ekade mer än någonsin! hahah. Följde sedan Vickis
till sibylla där hon skulle möta en annan vän :)
När hon försvunnit så drog jag och lilla sonen hem till hans pappa
där det blev mat och i princip sedan dess har jag suttit här :P haha
orkar inte riktigt flytta på mig (A) men måste det då jag verkligen
måste duscha innan det är natt!

Imorgon är det massa papper som ska lämnas in överallt, mormor
(min mormor) kommer eventuellt till stan, jag måste ner på stan
och fixa lite saker och även investera i mera blöjor och mat till skruttungen
min. Men försöker att få tillfälle att uppdatera :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0