- ÄNTLIGEN.

Hej igen!
Som ni längtat efter mig va? hahaha.
Nej det är såhär att i söndags, en vecka sedan (imorgon alltså) så
fick vi äntligen åka hem!
Kan inte beskriva känslan av att få åka hem men skönt var det i alla fall,
även om man saknar alla föräldrar och personalen på avdelningen.

Kommer lite mer information om våran vistelse på sjukhuset och lite om
förlossningen och sådär,  och sedan såklart en massa bilder! Men det får
vänta ett bra tag till, för just för tillfället så har jag inte tid eller lust.
Vi är hemma nu och allt är bra och det är det som är prio ett just nu.

På förmiddagen idag så tog jag en sväng på stan och fick med mig lite söta
kläder till lillskrutten! Sedan så drog jag mig hem till Viggo som var med sin
pappa. Lite kul att köpa kläder åt den lilla! Storlek 50 är helt skumt nog jättestort
åt honom, haha måste vika på alla håll och kanter! Och på tal om kläder och saker
som är införskaffade så har jag och hans pappa investerat i en superfin babybok
och även lite annat småplock.
Idag så har i alla fall jag, lillprinsen och hans pappa varit hos hans farmor
(Viggos alltså). Det har varit riktigt trevligt och extremt mysigt. Viggo trivdes
riktigt bra och sa inte ett enda ljud när han var hos farmor och han verkligen
njöt! Efter det så drog vi oss hemåt och Jim började att baka semlor! Alltså helt
från grunden! Jag skulle också hjälpt till men somnade med sonen våran i soffan
hahah! När vi beslutade oss för att vakna så var semlorna i princip klara och jösses
vad goda dom blev! Mums!
Lillen har precis ätit och ligger just nu på pappas bröst och lyssnar på sjuka låtar som
spelas på Gay-galan på tvn hahah! Det är så man dör!

Nej nu är ju galan slut och jag har inte ens hunnit publicerat inlägget än! hahaha.
Lillskrutten har nyss fått sin medicin och ligger nu återigen hos pappa och myser!

Nu tittas det lite på solsidan och snart är det dags för sängen då man får passa på
medans den lilla ska sova :)

Hör av mig senare eller imorgon,
beror lite på allt runtomkring.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0