- skruttibangbang.

Igår


Premiärsittet i babysittern och jag kan lova att den var en succé!
Skönt för magen också, vilket visade resultat.



Finaste lilla killen.

- - - -

Idag



Skruttibangbang ♥


Ser ni hur duktig han är?
Sådär kan han ligga med huvudet i lite över en minut innan han lägger
ner det igen. Han är stark mammas lilla kille :)



Blev en riktigt mysstund med lillen innanför mammas linne :)
Tänkte ta på honom pyjamasen men kände att vi kunde mysa lite innan,
så han hamnade i bara blöja under mitt linne och ungefär en sisådär 10
minuter senare så känner jag hur det blir varmt och att något rinner över
magen på mig! Haha, lillskrutten då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0