- bara till nästa vecka.



34 + 5 ♥

Fullrulle, det är väl det ordet som beskriver gårdagen och denna dag än
så länge bäst! Det är inte stilla en sekund i magen och han flyttar sig från
sida till sida, borrar sig nedåt och det gör allmänt ont! haha stackars lilla
älskling vill väl inte ligga där och tråka hela dagarna!

Har förövrigt varit en snabbis på MVC (eller ja, BMM som det nu heter) bara
för att kolla hur det gått med medicinering osv, träffade alltså inte min BM idag
utan en läkare. Vi disskuterade lite biverkningar och sådant och kom fram till att
jag inte alls fått några värre biverkningar och att medicinen fungerar bra.
Ska ändå sluta med den nästa vecka, men är ju skönt att veta att allt var bra.

Nu ska vi vila för om ett tag ska vi till tandhygienisten på en rutinkoll för att
kolla att tänderna ser bra ut. Lite småjobbigt bara då jag inte kan andas genom
näsan för jag är så täppt ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0