- en månad kvar till BF.

19 Januari 2011...
Det är alltså exakt en enda månad kvar tills lillklutten är beräknad
att titta ut! Kan ni förstå hur fort tiden har gått?! För det kan nämligen
inte jag göra, inte riktigt i alla fall! Jag är mer taggad än jag någonsin
har varit i hela mitt liv! Hihi!



Vet inte om ni ser vad bilden föreställer.
Men försöker att visa att min pyjamas som varit förstor och sett ut som
om det var modell för "män" nu är för kort! Ni ser ju hur det är vid magen!
Det blåser in under och man visar hela magen! Haha sjukt! Denna satt
ju skitbra för 2 veckor sedan och nu kan jag inte ha den längre :P
Likadant med några tröjor, jag kan inte ens använda 4 av mina MAMMATRÖJOR
längre!? Hur sjukt är inte det? Allt blir för kort i längden! haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0