- får ju ser när han kommer ut.

Idag har det varit förvånansvärt lugnt i magen!
Har mest rumlat runt och iof tryckt sig nedåt massor
men inga sammandragningar...ÄN.
Jag känner att hur det stramar i hela huden, hur det
nästan dunkar, så tight om plats och hud börjar det bli,
så jag tycker det är konstigt att jag inte fått bristningar
överallt än! Jag som är så liten ändå!

Har jag förresten berättat vad lillkillen ska heta? Eller vad
det förmodligen blir? Kom att tänka på det när jag skrev med
en annan gravid tjej förut som frågade om jag hade några namnförslag
till min lilla. Hon ska nämligen också ha, nu i Januari tror jag nog att
det var? Får väl rätt mig om jag har fel. Och då kom jag att tänka på att
jag kanske inte har berättat för er?
Nej men det blir antagligen Viggo! Om han nu inte ser ut som någon helt
annan när han kommer ut, om det verkligen inte passar sig med Viggo alltså,
men just nu så står det solklart att det är just så som min lilla älskling heter!
Annars står Theodor på en stadig andra plats, men som sagt man ser ju om
namnen passar eller inte när han väl är ute :)

Hihi, ville bara berätta det för er :)
Så nu ska jag och Viggo (hihi) vila lite innan maten :)


Kommentarer
Postat av: Marie (Gullan)

Han vilar upp sig tills det är dags att komma ut ;0)

Ja du, Evelina, snart ska du bli mamma ♥ Man ser ju fram emot att se hur han ser ut & om det är en Viggo.

Fint namn förresten.

Lycka till i nya lägenheten.

Kram på er o hälsa mamma

2011-01-11 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0