- helt galet!

Känns sannerligen lite konstigt att ha gått fulla 35 veckor idag,
att säga att jag gått in i vecka 36, av hela 40 alltså! För mig låter
det helt galet!

Jag längtar ju som en galning och jag ser faktiskt fram emot att
få känna att jag verkligen lever, är bara lite nyfiken på hur det ska
gå till. Kommer det att sätta igång direkt när jag slutar med medicinen?
Kommer jag att gå till beräknat? Så många spännande frågor som bara
väntar på att bli besvarade! Och jag är så galet taggad!

Många har frågat om jag har några frågor eller om det är något jag är
orolig för vad gällande graviditeten/förlossningen och det enda jag kan
säga är att jag är lite orolig för att jag glömmer något viktigt hemma när
vi måste åka in, som typ laddare eller något ;) haha. Har faktiskt inte
någon oro eller så över något som egentligen rör mig eller bebisen.
Det känns skönt och folk lär säkert tro att jag ljuger, att jag egentligen är
skiträdd och nervös för precis allt som gäller det, men det är jag inte.
Skönt för mig! Haha :)

Än så länge under denna dagen så har det faktiskt varit förvånandsvärt lugnt
i magen. Har ju tryckt lite och sett små händer eller fötter puta utåt men har
ännu inte haft ont. Men som sagt, dagen har bara börjat och förmodligen så
slutar lugnet när jag skrivit detta ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!

Jag följer din blogg, den är verkligen jätte bra!

Jag har två frågor..

Hur är det egentligen med dig och dina kompisar?

Jag menar du skriver aldrig om några eller liknande..

Hur är det mellan dig och barnets pappa? Ska han vara med under förlossningen osv? :)

Tack för en bra blogg!

// Nyfiken tjej. ^^

2011-01-15 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0