- hoppas på lite tur :)

Onsdag.
Idag är det typ mitten av denna vecka och det känns sannerligen
som att dagarna bara sveper förbi i en ruskig fart! Hela dagen igår
gick så fort att det var helt sjukt!

Idag ska det väl inte göras så mycket mer än att ta det lugnt och försöka
att få till några riktigt bra bilder på magen då jag ändå har pappas kamera
här! Imorse togs även min allra sista tablett av bricanylen! Kan inte riktigt
fatta att det var exakt 3 veckor sedan som vi fick åka in till förlossningen på
Mälarsjukhuset då lillkillen bråkade lite och sammandragningarna blev väldigt
kraftiga! Så nu får vi se om det dröjer ytterligare 3 veckor innan vi får åka
tillbaka eller om det tar lite mindre tid. Aja, det visar sig :)

Imorgon är det torsdag, vilket innebär möte och sedan en heldag med mamma
och Noah (som jag allt som oftast har annars också) men imorgon hade vi tänkt
att kolla runt lite på stan och sådär, var ju evigheter man vistades där nere.

Sedan är det ju fredag, och då ska jag till min underbara BM där det ska tas prover
(stick i fingret och sånt där vanligt) och sedan så blir det nog kanske kanske kanske
ett ultraljud för att se om lillkillen gått upp i vikt. Efter mitt besök där så ska jag rulta
mig vidare mot stan där jag ska möta upp Alexandra och Alvin för en eventuell fika :)
Ska även försöka att få med mig kameran så ni ser att jag inte bara sitter hemma
och ruttnar ;) haha.

Och om allt går som planerat så kommer jag förhoppningsvis iväg till IKEA i helgen
och vagnen finns då förhoppningsvis här hemma :) hihi.
Måster verkligen få tag i en bilstol också... Känns som att när man verkligen behöver
saker och ting så finns de inte, och sedan  när man inte är i behov av det så finns det
överallt! haha :)

Nej, nu är det lunch som står på mitt schema.
Hör av mig senare :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0