- packad ordning.

Godmorgon!
Internet fungerar nu hemma hos mamma, tack och lov!
Haha, så slipper man springa upp till pappa så fort det är
något som måste göras på datorn ;) haha.
Fick låna med kameran från pappa igår så lite bilder kommer
att komma upp.

Lite senare idag så ska jag till MVC för kontroll och sådär, ska
bli riktigt spännande att se hur mycket magen växt sedan sist,
för växt har den verkligen gjort och även se om jag gått upp något
i vikt eller inte.

Hela kvällen/natten igår spenderades instäng i rummet bland en
massa tidningspapper, kartonger och sopsäckar! Haha men nu börjar
det bli lite ordning i mitt packande! Endast det mest nödvändiga finns
kvar, sådant som lätt slängs ner i en säck eller två sedan när det väl
är dags för flytt. För jag vill faktiskt inte packa ner bebiskläder, mina
alla kläder (som jag fortfarande kan ha) och annat som kan komma
till användning om lillprinsen tittar ut innan februari.

Kommer med en uppdatering om MVC-besöket sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0