- så liiiiiten ju!

På eftermiddagen igår så började jag förresten att ha sammandragningar
igen, dock inte lika starka som den där onsdagen då vi blev skickade till
Eskilstuna men ändå sammandragningar. Fram emot kvällen blev det mer
kraft i dom och har även känt så hela natten och morgonen.

Ska jag till min barnmorska senare idag, så vi får se vad som står på,
kanske har medicinen slutat hjälpa nu? Skulle ju bara ta den i ca två veckor
och på onsdag har det gått så pass lång tid.
Jaja, ska inte säga så mycket om det. Bättre att få svar senare så man vet
exakt och inte har en massa gissningar och sådär :)

Förövrigt så ska jag gissa lite,
jag tror att sf-måttet har vuxit med ca 2-3 cm sedan vi mätte det sist
och jag tror även att jag själv gått upp ca 1 - 1,5 kg.
Vi får väl se ;)
Förövrigt är det endast 40 dagar kvar till BF :) Ojoj det går så galet fort!


Denna bild är tagen den 12/10-2010, alltså en dag efter att jag fick reda
på att jag var gravid! Här är jag i vecka 21+3 dagar!
Jösses vad fort det har gått och jag har verkligen vuxit om magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0