- ser ut som en stjärna.

Det spretar åt alla håll!
Magen ser inte längre ut som en mage, den är inte
längre rund utan ser mer ut som en stjärna eller något med
alla små kroppsdelar som sticker ut åt alla håll och kanter!
Haha, min stackars lilla skrutt får inte längre plats och det
är ett under att min hud inte spruckit än!

Enda sedan i söndags har jag haft ont, eller ja inte sådär mördaront
men ändå smärta. Så har med andra ord haft kraftiga sammandragningar
igen! Men som min barnmorska sa, börjar det göra ondare på riktigt så
hjälper ju inte bricanylen som jag förövrigt ska sluta äta helt imorgon!

På tal om ingenting så börjar även mina gravidtröjor att bli för korta..
Intresseklubben antecknar..Men var något jag kom på, likaså som att mina
bröst har börjat läcka. Dock bara några droppar då och då men i alla fall.

Förhoppningsvis så får jag låna pappas kamera så kommer det lite bilder
sen, var ju evigheter sedan bilder på magen kom upp här på bloggen!
Skärpning skärpning Evelina Lindh!

Och återigen på tal om absolut ingenting så låg jag inatt och tänkte på en
sak som gjorde mig uppriktigt sagt ledsen...Jag vill verkligen inte gå ner i
vikt efter förlossningen, jag vill verkligen inte bli av med de kilon som jag så
extremt länge har velat ha! Jag kommer ju se ut som ett vandrande skelett!
Jag har nästan nått min drömvikt nu när jag gått upp under graviditeten och
det är bara ca 5-6 kg som saknas för att jag ska känna mig nöjd! Och att då
veta att jag kommer gå ner i vikt när klutten är ute känns inte jättebra!
Hoppas på att jag bli som mamma blev efter att hon fick mig, att hon fick lättare
att gå upp i vikt! För sammanlagt sen innan jag blev gravid så har jag gått upp
nästan 14kg! Och som ni vet, så är jag ju inte speciellt stor nu när jag är gravid,
och kan ju nästan tänka er hur det kommer att se ut sen! Aja, ska inte klaga. Fick
ju i alla fall känna mig bra till mods ett tag i alla fall :)

Nej nu ska det duschas och sedan vilas så man orkar med en hel dag till!

Kommentarer
Postat av: Marie (Gullan)

Kan du inte försöka hinna med att ta en bild om en hand eller fot sticker ut =0) ser ju så häftigt ut

Kram & som vanligt...hälsa mamma =0)

2011-01-18 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0