- svarar inte på frågor.

Nej måste väl uppdatera en sista gång innan denna dagen är slut.
Som jag skrev tidigare så blev det allt full rulle bara för att jag skrev
att det var lugnt i magen! Haha, sådär typiskt nästan som att man säger
"men det kunde ju varit värre" om det regnar och sen börjar det åska
och blixtra! haha.

Jag har ju slutat att svara på frågor helt här på bloggen eftersom att alla
inte klarade av att visa respekt och respektera det enda kravet jag hade
om jag skulle svara på en fråga men måste ändå nu svara "Elin".
Hon undrar hur det egentligen är med mig och mina kompisar, eftersom att
jag aldrig skriver om dom och det är faktiskt såhär..
Att många av mina "vänner" slutade att titta åt mitt håll när jag berättade
att jag blev gravid och dom jag har kvar träffar jag rätt ofta i mån om tid
(just nu är det ju rätt mycket ändå med flyttar och allt). Dock skriver jag
inte alltid det i bloggen, nu när jag tänker efter så tror jag inte att jag nämnt
någon vän alls på väldigt länge :O Illa av mig, jag får försöka att bli lite bättre
på det! Men har varit dålig på bra uppdateringar överhuvudtaget nu ett tag.
Sen så umgås jag mest med min mamma här hemma om dagarna, vilket jag
har gjort låångt innan jag började ens på högstadiet ;)
Men det ska bli lite bättre uppdates och så, även lite bilder från när jag träffar
någon. Jag tar alltid massor med bilder då men av någon konstig anledning
hamnar dom inte på bloggen.

Och sedan frågade hon/du hur det var mellan mig och barnets pappa och om han
skulle vara med på förlossningen osv och jag
ska säga att just nu är det rätt okej mellan oss, vilket det inte alls var för ett tag sedan
då det inte var så speciellt trevliga och gulliga saker jag fick höra. Men det är bättre
med det och vi kan i alla fall prata och göra detta vuxet, tack och lov!
På förlossningen ska ingen annan än min bästa vän och min mamma vara med!
Jag måste ha med någon jag litar på till 110% och någon som jag vet alltid finns där och
ställer upp för mig. Mer om detta tänker jag inte svara på då det är lite väl privat och
det som behöver vetas vet redan han/den/dom som behöver veta något mera.

Tack förresten för allas stöd och fina kommentarer man får!
Det värmer verkligen och peppar mig hur mycket som helst!
Skönt att några i alla fall försöker vara vänliga och inte bara trycka ner mig :)

Justja, dagen har mest bestått av sömn och tvtittande! haha.
Har väl inte gjort mer än det och sedan ätit såklart.
Så intressanta är mina helger ;)

Nej nu ska det spelas lite yatsy med mamma och småbröderna!
Hör av mig imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0