- svårt att gå.

Har varit helt öm i magen i två dagar och har haft lite svårt
att gå och att röra mig överhuvudtaget.
Sen nu när vi kom upp till pappa upptäckte jag återigen att
jag haft blödningar, och precis lika kraftiga som sist.
Är fortfarande öm och magen är spänd.

Såå ska ta och ringa till förlossningen och höra med dom,
och förmodligen blir det en tripp dit för att kolla hur det ser ut
och ligger till. Jag hör av mig när jag pratat med någon där så
får vi se vad dom säger åt mig att göra. Kanske får vänta tills
imorgon och gå till mödravården här i stan eftersom att blödningarna
sist berodde på mina slemhinnor.

Aja jag hör av mig när jag vet något och får tillgång till datorn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0